Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here:
Cookie-erklæring
For første gang skulle jeg gå et skirenn, joda jeg har jo gått skirenn som liten, rundt en fotballbane osv, men ikke sånn som dette. Nå hadde jeg blitt utfordret til å gå Holmenkollmarsjen (den halve), som var 26,5km. I…